Razgledna pot do piknik prostora Gril

Prijetna razgledna pot do piknik prostora Gril na Ljubnem razvaja z zanimivostmi in razgledi. Del poti poteka po tematski poti Ob Ljubnici, del vodi ob bogastvih dediščine in panoramah, ki se spogledujejo z znamenito ljubensko skakalnico in slikovito Zgornjo Savinjsko dolino.

Ključne informacije

IZHODIŠČE: TIC Ljubno (nasproti hotela Planinka) (400 m)[mks_icon icon=”fa-flag-checkered” color=”#78a22d” type=”fa”] KONČNA TOČKA: Piknik prostor Gril (600 m)

TEŽAVNOST: lahka pot (sprva označena s planinskimi markacijami, nato sledite lesenim znamkom “pešpot”)

VIŠINSKA RAZLIKA: 200 m

PREDVIDEN ČAS HOJE: 2 h (skupaj)

KULINARIKA NA/OB POTI: flosarski krožnik v hotelu Planinka, Gostišče in pizerija »Pri Kumru«, piknik prostor Gril (po predhodnem dogovoru poleti)
ZNAMENITOSTI IN DOŽIVETJA OB POTI/V BLIŽINI: Smrekovec, Flosarska zbirkaSkakalnica na Ljubnem,

NASTANITVE V BLIŽINI: Hotel Planinka, Apartmaji in ribogojstvo Povh, Glamping Savinja, Apartma Ana, Apartmaji Plaznik, Apartma Sonček.

Opis poti – razgledna pot do piknik prostora Gril

Pot do piknik prostora Gril se začne pred TIC Ljubno, od koder nadaljujete po cesti navkreber, mimo osnovne šole in občine. Pred večstanovanjsko stavbo na manjšem križišču je prva informativna tabla tematske poti »Ob Ljubnici«. Sledite oznakam in se sprehodite do prijetno hladne struge Ljubnice. Hodite proti toku navzgor. Na tematski poti se usmerite desno čez most in naslednjih 30 minut zmerne strmine sledite planinskim markacijam (Kij–Tiršek–Mozirska koča).

Prva razgledna točka se odpre pri kmetiji Fužir. Nad njo se po strmem kolovozu podate v gozd. Na križišču makadamske in asfaltirane ceste zavijete desno za »piknik prostor Gril«, kakor kaže lesena usmerjevalna tabla.

Po 20-minutni hoji po makadamski cesti skozi gozd pridete na razgledno jaso z lesenim kozolcem, skorjevko in leseno utico piknik prostora Gril. Od tod nekaj časa po cesti, deloma po razgledni jasi, potem pa po gozdu navzdol sledite oznakam »Pešpot« in v zmernem 20 min spustu skrenete iz gozda na lokalno asfaltirano cesto med Ljubnim (desno) in zaselkom Juvanje (levo).