Od spodnjega Brložnika na Smrekovec

Privoščite si izlet na ugasli vulkan Smrekovec. Od spodnjega Brložnika do Smrekovca  se vzpenja lahka planinska pot, ki pripelje na razgledno sleme z značilno kamnito piramido.

Ključne informacije

IZHODIŠČE IN DOSTOP: Spodnji Brložnik. Do izhodišča se lahko pripeljete z avtomobilom. V Šoštanju nadaljujete v smeri Bele vode. Za gostiščem Savinek zavijete levo v smeri Sv. Križa. Po približno dveh kilometrih zavijete levo čez most, proti kmetiji Spodnji Brložnik. Avto parkiramo na parkirišču levo ob cesti. KONČNA TOČKA: Vrh Smrekovca

TEŽAVNOST:lahka označena pot (planinske markacije in smerne table)

VIŠINSKA RAZLIKA: 960 m

PREDVIDEN ČAS HOJE: 1 h 30 min

PRIPOROČENA OPREMA:pohodne palice, pozimi pohodne dereze

KULINARIKA NA/OB POTI: Dom na Smrekovcu, Okrepčevalnica Savinek

ZNAMENITOSTI IN DOŽIVETJA OB POTI/V BLIŽINI:Komen, Krnes

NASTANITVE V BLIŽINI: Dom na Smrekovcu

Opis poti od spodnjega Brložnika do Smrekovca

Za smerno tablo, ki stoji ob cesti, se peš usmerite desno na kolovoz, ki vodi do kmetije Spodnji Brložnik. Dobro označena pot za kmetijo zavije desno ter mimo lovske opazovalnice, kapelice in korita z vodo kmalu pripelje v smrekov gozd. Pot skozi smrekov gozd se zložno vzpenja po kolovozu, ki čez čas pripelje na gozdno cesto, kjer je razpotje.

Nadaljujete naravnost v smeri Smrekovca (desno Andrejev dom na Slemenu) po poti, ki se nekoliko bolj vzpenja. Po nekaj minutah nadaljnje hoje je velik travnik, čez katerega pot pripelje do doma na Smrekovcu.

Od doma se vzpenja pot proti vrhu Smrekovca. Sprva čez zmerno travnato pobočje, nato skozi gozd, kjer se za krajši čas strmo vzpne. Strmina hitro popusti in pot  pripelje na razpotje, kjer nadaljujete rahlo desno v smeri Smrekovca (levo Komen). Pot naprej nas pelje skozi vse bolj redek gozd kar strmo navzgor. Po nekaj minutah dokončno pridemo iz gozda in pot se položi. Sledi le še nekaj minut lahkotne hoje, po razglednem vršnem slemenu Smrekovca do kamnite piramide, ki jo vidimo na vrhu.